Szerző Téma: Bögyörő fájás hereműtét után  (Megtekintve 5333 alkalommal)

elsamu

  • Vendég
Bögyörő fájás hereműtét után
« Dátum: 2012. 05 01. - 08:46:30 »
Hahó sorstársak…

Másfél hete műtöttek (kivették az egyik herét) daganattal. 3-4 napja volt a varratszedés… Kérdésem hogy másnak is volt e ez a kellemetlen fájó érzés a péniszben, főleg vizelés végén.

Nekem eltérő mértékben, de fájogat. Van hogy nyugalmi állapotban is... Nem tudom lehet e prosztata, vagy a műtét utáni jegelésnél "megfázott" a bögyörőm..? :/

Kinek mi volt a tapasztalata ezügyben?

Köszönöm
 

Badam

  • Fórumtag
  • *
  • Hozzászólások: 401
Re:Bögyörő fájás hereműtét után
« Válasz #1 Dátum: 2012. 05 01. - 21:28:35 »
Szia!

Erre nem tudok mit mondani, ilyet én nem tapasztaltam. Orvostól kérdezd inkább :)

Üdv és jó regenerálódást!
Születtem: 1985
Jobboldali műtét: 2009 július, egy héttel előtte vettem észre
Tiszta seminoma, I/B (T2N0M0S1), ér-, nyirokér betörés nélkül
Kezelés: 2x BEP
A hatályos kezelési protokoll: http://www.kozlonykiado.hu/kozlonyok/Kozlonyok/6/PDF/2008/9.pdf

alga79

  • Fórumtag
  • *
  • Hozzászólások: 441
Re:Bögyörő fájás hereműtét után
« Válasz #2 Dátum: 2012. 05 02. - 23:44:19 »
Nem lehet, hogy attól van némi kellemetlen érzés, ahogy húzódik össze a bőr. Én azon kaptam magam  műtét után, hogy ott lifeg egy sátornyi bőr, amiben nincs semmi, és hónapok kellettek, amíg megszűnt lifegni, és valahogy a helyére igazodott., de néha most is lentebb van a megmaradt egy herém, mint azelőtt volt. Olykor zavaró. Én emiatt hordok már 8 éve boxert.
Születtem: 1979
baloldali műtét: 2004 december
T1-es seminoma
Kezelés: sugárterápia

elsamu

  • Vendég
Re:Bögyörő fájás hereműtét után
« Válasz #3 Dátum: 2012. 05 18. - 09:50:50 »
hello,

közben elmúlt… kb 3 héttel a műtét után. a dokit nem nagoyn izgatta, a háziorvos mondta azt hogy lehet valami ödéma dolog alakul ahogy gyógyul… de tény hogy elmúlt.

közben túlvagyok a carboplatin-on, 2 napja kaptam, most kezd rosszabb lenni, csuklok meg émelygek… első 2 nap nem volt különösebb bajom tőle.

ez meddig van a szervezetben, mikor "vonul le"?

üdv